Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2018 11:07 - Секс историята
Автор: danieladimitrova67 Категория: Поезия   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
0



Насилих я да прави секс след изневяра Начало → Споделени секс истории → Насилих я да прави секс след изневяра Здравейте аз съм момче на 23 години имам приятелка, която е на 22. Сексът е страхотен, задоволява ме с една дума. Ама както знаете има мъже, на който им писва да чукат една и съща жена… Насилих я да прави секс след изневяра Насилих я да прави секс след изневяра Беше ми „писнало“ от приятелката ми и реших докато я няма вкъщи са се изчукам с една приятелка. Викнах я в нас, забавлявахме се. Започвах да я събличам, а тя обарваше надървеният ми хуй – искаше да лапа беше ясно … Та както си разгорещихме ние, така и изведнъж приятелката ми се прибра. Бях шокиран и уплашен. Тя почна да плаче и да бяга из апартамента. Естествено другото момиче си тръгна, а аз тичах след приятелката си. Влезе в една стая и беше зад вратата. Опитвах се да отворя но не успявах – и след десет, двадесет минути увещания и обещания, все пак влязох. Почнах да й казвам че я обичам, че я искам. А тя и дума не продумваше. Не издържах и почнах да я целувам да й говоря мили неща. Постепенно тя се успокои и започна да ми се отдава. Аз само това и чаках – още не беше изтрила сълзите си и й го набутах в устата. Надървих се още повече, когато тя почна да плаче отново и да се съпротивлява. Не знам какво ми стана ама полудях! Тя не искаше да го прави, а аз я карах насила… Не след дълго се изпразних на устата й. Беше ми супер яко… Тя не казваше нито дума аз също… Обърнах я и започнах да я чукам отзад – отново голям рев! Ама без болка няма нищо 😉 … На другият ден опитах да я чукам пак, ама ми се дърпа … И вече започвам да чуствам вина – какво да правя?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danieladimitrova67
Категория: Поезия
Прочетен: 113347
Постинги: 357
Коментари: 2
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930