Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2017 10:34 - Истинската поезия
Автор: danieladimitrova67 Категория: Поезия   
Прочетен: 187 Коментари: 0 Гласове:
0



 Всред тишината на мен самата-само собственото от себе си аз обичам-ти всякакси и всред всяка друга отминала тъга,мен все още ме боли и съм тъжна.Още ме боли,но ще се върна в твоя живот.Живота е безкраен и ние никога не може да го загубим дори и да боли,любовта се възвръща тук при насДа се обичаме силно,по силно отпреди.
Дори понякога вън да вали-винаги можем да намерим път за любов.
Раждаме се от секс по-силни отпреди и понякога дори мили това са добри сетива-бъди силен и отдаден на менМоята любов те пре-представя пре-рисува пре-създава.Истинска и силна любов,от която аз и ти  сме щастливи безкрайно във времето на Света.Родени красиви и щастливи-любов създадена по двойки и души.
Афектиращия свят започва когато се съберем всички заедно ние се разбираме различно според възприемането за себе си като равни хора.Всичко е различни връзки и отношения.Просто стой определен период от време като мой моите секс отношения.Това е само частен клуб.
В страстта и сексуалната любов,идва и остава завинаги.
Половината ми има нужда от теб-която луничка иска да е пълнолунна.Това е нещо,което е две в едно.Отричането е материя на сексуалност.Нещото от тебе се случва по желание с точност.Понякога остава всякога.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danieladimitrova67
Категория: Поезия
Прочетен: 112953
Постинги: 357
Коментари: 2
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930